VMLY&R przygotowała kampanię społeczną o cyberprzemocy
Stowarzyszenie zachęca dzieci, by zwracały się do dorosłych o pomoc (fot. screen YouTube.com/Sos Wioski Dziecięce)
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce realizuje kampanię społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków. Za jej przygotowanie odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Celem ogólnopolskiej kampanii „Niewidzialna przemoc” jest podnoszenie świadomości rodziców na temat cyberzagrożeń oraz przekonanie ich, że muszą nauczyć dzieci mądrze korzystać z internetu. Twórcy kampanii zwracają uwagę, że w internecie dzieci spotykają się z przemocą i agresją słowną. Jednocześnie stowarzyszenie zachęca dzieci i nastolatki, by zwracały się do dorosłych o pomoc.
Kampania prowadzona jest w styczniu i w lutym w telewizji, prasie, internecie oraz na nośnikach DOOH. VMLY&R Poland przygotowała koncepcję kreatywną i strategię, a za produkcję spotu w reżyserii Antka Nykowskiego odpowiadają Papaya Films, Badi Badi i agencja Głośno. Media zaplanowała agencja Wavemaker. Za kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej odpowiada Screen Network.
(IKO, 19.01.2021)