Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

VMLY&R przygotowała kampanię społeczną o cyberprzemocy

Stowarzyszenie zachęca dzieci, by zwracały się do dorosłych o pomoc (fot. screen YouTube.com/Sos Wioski Dziecięce)

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce realizuje kampanię społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków. Za jej przygotowanie odpowiada agencja VMLY&R Poland.

Celem ogólnopolskiej kampanii „Niewidzialna przemoc” jest podnoszenie świadomości rodziców na temat cyberzagrożeń oraz przekonanie ich, że muszą nauczyć dzieci mądrze korzystać z internetu. Twórcy kampanii zwracają uwagę, że w internecie dzieci spotykają się z przemocą i agresją słowną. Jednocześnie stowarzyszenie zachęca dzieci i nastolatki, by zwracały się do dorosłych o pomoc.

Kampania prowadzona jest w styczniu i w lutym w telewizji, prasie, internecie oraz na nośnikach DOOH. VMLY&R Poland przygotowała koncepcję kreatywną i strategię, a za produkcję spotu w reżyserii Antka Nykowskiego odpowiadają Papaya Films, Badi Badi i agencja Głośno. Media zaplanowała agencja Wavemaker. Za kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej odpowiada Screen Network.

(IKO, 19.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.