Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lechosław Kwiatkowski przejął zarządzanie kreacją Agencji Warszawa

Lechosław Kwiatkowski z branżą reklamową jest związany od 1994 roku

Lechosław Kwiatkowski został dyrektorem kreatywnym Agencji Warszawa.

Stanowisko to było wolne od sierpnia ub.r., kiedy z agencją rozstała się Emilia Ziółkowska, head of creative. Nowemu dyrektorowi podlega niemal 20-osobowy zespół.

Przed dołączeniem do Agencji Warszawa Kwiatkowski pracował m.in. w Brave Event Agency jako creative, był copywriterem w Scholz & Friends Warszawa, a wcześniej, w latach 2009-2013 - partnerem i dyrektorem kreatywnym agencji Fat Baby. Po rozstaniu się z partnerami z Fat Baby założył własną agencję - Adsalt, w której był dyrektorem kreatywnym. Pracował też w Lowe Linast & Partners, Leo Burnett i DFF.

 

(AMS, 18.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.