Zmiany w marketingu działu środków piorących i czystości Henkel Polska
Beata Bielak, dotychczas senior brand manager w marketingu działu środków piorących i czystości Henkel Polska, awansowała na stanowisko senior brand managera na Europę Środkową i Wschodnią.
Na nowym stanowisku w wiedeńskiej centrali firmy Henkel Bielak będzie odpowiedzialna za regionalną strategię marketingową produktów do mycia naczyń, środków do zmywarek oraz za rosyjską markę Pemolux. Awans Bielak pociągnął za sobą kolejne zmiany w ramach marketingu środków piorących i czystości w polskim oddziale koncernu. Bielak była odpowiedzialna za marki: Persil, Rex, Dato, Bobas. Opiekę nad nimi przejmie Joanna Baś-Marjańska, senior brand manager, która nadal będzie również odpowiedzialna za marki Perwoll i Silan. Baś-Marjańska nie będzie już odpowiedzialna za produkty czyszczące: Bref, Clin, Pur i Somat. W nowo utworzonej sekcji środków czyszczących odpowiedzialny za nie jest Piotr Mendel, który awansował na stanowisko senior brand managera. Dotychczas Mendel był szefem działu category management i na tym stanowisku zastąpił go Arkadiusz Wappa, do tej pory key account manager. Równocześnie Wappa awansował na stanowisko senior key account managera.(MŁ, 13.10.2006)
