TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w marketingu działu środków piorących i czystości Henkel Polska

Beata Bielak, dotychczas senior brand manager w marketingu działu środków piorących i czystości Henkel Polska, awansowała na stanowisko senior brand managera na Europę Środkową i Wschodnią.

Na nowym stanowisku w wiedeńskiej centrali firmy Henkel Bielak będzie odpowiedzialna za regionalną strategię marketingową produktów do mycia naczyń, środków do zmywarek oraz za rosyjską markę Pemolux. Awans Bielak pociągnął za sobą kolejne zmiany w ramach marketingu środków piorących i czystości w polskim oddziale koncernu. Bielak była odpowiedzialna za marki: Persil, Rex, Dato, Bobas. Opiekę nad nimi przejmie Joanna Baś-Marjańska, senior brand manager, która nadal będzie również odpowiedzialna za marki Perwoll i Silan. Baś-Marjańska nie będzie już odpowiedzialna za produkty czyszczące: Bref, Clin, Pur i Somat. W nowo utworzonej sekcji środków czyszczących odpowiedzialny za nie jest Piotr Mendel, który awansował na stanowisko senior brand managera. Dotychczas Mendel był szefem działu category management i na tym stanowisku zastąpił go Arkadiusz Wappa, do tej pory key account manager. Równocześnie Wappa awansował na stanowisko senior key account managera.

(MŁ, 13.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.