Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Promocja PLL LOT wsparta kampanią

Dziś rusza kampania LOT-u, informująca o promocyjnych cenach połączeń do różnych miast europejskich, przygotowana przez Gruppę66 Ogilvy i dom mediowy ZenithOptimedia.

Bohaterami filmów animowanych oraz layoutów prasowych i animacji internetowych są znane z wcześniejszych kampanii ptaki: rodzina gołębi, sowa i kiwi oraz sójka i wróbel. Reklamy zobaczymy w telewizji, prasie oraz Internecie. Spoty reklamowe zostały przygotowane w domu produkcyjnym Design Direct. Elementem kampanii jest również konkurs SMS-owy, w którym uczestnicy mogą wygrać darmowe bilety lotnicze. Nie ujawniono daty zakończenia kampanii.

(MŁ, 13.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.