Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność radiowej Trójki dalej spada. Jej udział to już 2,4 proc.

Słuchalność Programu III dalej spada (fot. Piotr Molecki/East News)

W czwartym kwartale 2020 roku udział Programu III Polskiego Radia w czasie słuchania spadł do najniższego poziomu w historii badania Radio Track i wyniósł 2,4 proc.

Lider słuchalności - RMF FM - w najnowszej fali osiągnął 29,2 proc. udziału wobec 28,4 proc. w takim samym okresie rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet spadła z 12,5 proc. do 12,2 proc.

Program I Polskiego Radia zanotował spadek z 5,3 proc. do 5 proc., a Program III Polskiego Radia - z 5,3 proc. do 2,4 proc. Dotychczas Trójka najgorszy rezultat - 2,6 proc. - zanotowała w fali wrzesień-listopad.

Radiową Trójkę po raz pierwszy wyprzedziło ponadregionalne Radio Tok FM, które zanotowało wzrost z 2,5 proc. do 2,6 proc.

Spośród rozgłośni ponadregionalnych przed Programem III znalazły się także: Vox FM - 3,8 proc. (wzrost z 3,4 proc.) i Antyradio - 2,7 proc. (wzrost z 2,2 proc.).

Udział RMF Maxxx wyniósł 1,7 proc. (wzrost z 1,6 proc.), Radia Maryja - 1,6 proc. (wzrost z 1,4 proc.), Polskiego Radia 24 - 0,6 proc. (bez zmian), Muzo.fm - 0,5 proc. (wzrost z 0,4 proc.), a Programu II - 0,4 proc. (bez zmian).

Radio Eska utrzymało najlepszy rezultat wśród sieci radiowych, zmniejszając jednak słuchalność z 7,9 proc. do 7,4 proc.

Regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 miały 4,9 proc. udziału (wzrost z 4,8 proc.), RMF Maxxx - 3,8 proc. (wzrost z 3,5 proc.), Radio Złote Przeboje - 3 proc. (wzrost z 2,6 proc.), Radio Plus - 2,2 proc. (wzrost z 2 proc.), Radio Wawa - 1,7 proc. (wzrost z 1,6 proc.), Meloradio - 1,5 proc. (wzrost z 1,1 proc.), Radio Pogoda - 1,1 proc. (wzrost z 1 proc.), Rock Radio - 0,5 proc. (wzrost z 0,4 proc.), a Chilli Zet - 0,3 proc. (wzrost z 0,2 proc.).

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.

(KOZ, 12.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.