Bank BGŻ reklamuje się w telewizji, prasie i radiu
13.10.2006, 09:00
Do 13 listopada potrwa przygotowana przez McCann Erickson kampania Banku BGŻ.
Celem działań reklamowych jest promocja oferty Banku BGŻ skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw. Kampania obejmuje telewizję (TVP, TV 4, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Turbo, Discovery, Animal Planet), prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”, ”Puls Biznesu”, ”Rzeczpospolita”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Przekrój” oraz tytuły regionalne), radio (Radio Zet, RMF FM, Program III Polskiego Radia, Tok FM, Radio PiN 102 FM). Media zaplanował i kupił Universal McCann. Za działania BTL (ulotki i plakaty w placówkach banku) odpowiada agencja MRM Momentum.(MAZ, 13.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
