Robert Lewandowski ambasadorem jubileuszu Totalizatora Sportowego
Robert Lewandowski – Piłkarz Roku UEFA, FIFA i Global Soccer Awards 2020 – jest twarzą kampanii wizerunkowej (screen YouTube/TotalizatorSportowy)
Pod hasłem #WielkieChwile wystartowała kampania promująca jubileusz 65-lecia Totalizatora Sportowego. Jej ambasadorem został Robert Lewandowski.
Robert Lewandowski – Piłkarz Roku UEFA, FIFA i Global Soccer Awards 2020 – jest twarzą kampanii wizerunkowej, w ramach której zostały przygotowane spoty 30- i 15-sekundowe, spot radiowy, billboardy sponsorskie, a także key visuale prasowe i OOH. Spoty emitowane będą w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VoD. Kampania wsparta będzie także komunikacją w mediach społecznościowych i materiałami POS.
Za kreację reklamy odpowiada agencja Red8 Advertising, za jej produkcję Stor9, a za postprodukcję PropellerFilm. Reżyserem reklamy jest Dominika Podczaska, autorem zdjęć - Filip Zwierzchowski. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada Starcom. Kampania potrwa do 5 lutego.
Totalizator Sportowy powstał 17 grudnia 1955 roku na mocy decyzji rządu o powołaniu instytucji loteryjnej, której dochód miał być przeznaczany na budowę i remonty obiektów sportowych. TS wspiera organizacje, kluby i wydarzenia sportowe. Do najważniejszych z nich należą m.in. Polska Reprezentacja Olimpijska, piłkarska Ekstraklasa, Polska Liga Koszykówki, Tour de Pologne, Memoriał Kamili Skolimowskiej i żużlowe Mistrzostwa Europy. Od 2008 roku Totalizator Sportowy jest mecenasem Toru Wyścigów Konnych Służewiec. Firma współpracuje również z indywidualnymi sportowcami – niedawno do grona jej ambasadorów dołączył skialpinista Andrzej Bargiel.
(AMS, 08.01.2021)