Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook na dwa tygodnie zablokował konta Trumpa po ataku na Kapitol

Po usunięciu filmu Twitter zostawił tylko wpis Trumpa wzywający do zaprzestania stosowania przemocy (fot. WikimediaCommons)

Twitter, Facebook, Instagram, YouTube i Snapchat zablokowały konta Donalda Trumpa. Facebook początkowo na 24 godziny, ale Mark Zuckerberg zdecydował o wydłużeniu blokady aż do dwóch tygodni. Po tym, jak ustępujący prezydent USA wsparł atak swoich zwolenników na Kapitol, jego posty zostały usunięte.

Trump opublikował m.in. film wzywający do pokojowego rozejścia się do domów, ale jednocześnie przypominający, że wybory prezydenckie zostały sfałszowane. Najpierw Twitter zablokował możliwość kopiowania filmu i wstawiania komentarzy. Konto realDonaldTrump pozostawało zablokowane przez 12 godzin. Serwis poinformował, że ostatecznie usunięto trzy posty, a w przypadku kolejnych naruszeń regulaminu konto zostanie zablokowane na stałe. 

Na Facebooku oraz Instagramie prezydent nie mógł niczego publikować przez 24 godziny. Zanim jednak minął ten okres, to szef koncernu Mark Zuckerberg postanowił wydłużyć blokadę o dwa tygodnie. Decyzję wytłumaczył koniecznością pokojowego przekazania władzy w USA (zaprzysiężenie Joego Bidena ma nastąpić 20 stycznia).

Podczas wydarzeń na terenie Kapitolu zginęły cztery osoby. Zwolennicy Trumpa wtargnęli do budynku Kongresu podczas toczącego się tam posiedzenia mającego ostatecznie uznać wygraną Bidena w wyborach prezydenckich.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 08.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.