Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stoch, Żyła i Pilch skaczą do Żabki po Milkę

Kampania „Wskocz po słodkości Milka” prowadzona jest w telewizji i w internecie (fot. materiały prasowe)

Producent słodyczy Milka (Mondelez Polska) rozpoczął wspólną kampanię z siecią sklepów Żabka. Wystąpili w niej członkowie kadry polskich skoczków narciarskich, której sponsorem jest Milka.

W spocie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch przychodzą do Żabki i ucinają sobie pogawędkę z pracownikami sklepu. Kampania „Wskocz po słodkości Milka” prowadzona jest w telewizji i w internecie. Reklama emitowana będzie w czasie Turnieju Czterech Skoczni (rozpoczął się 29 grudnia i potrwa do 6 stycznia), jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich.

W poprzednich latach w klientów sieci Żabka wcielili się już m.in. piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson. Latem Krzysztof Hołowczyc w kampanii Żabki promował piwo bezalkoholowe marki Tyskie. Za reklamową obsługę sieci Żabka odpowiada agencja PZL, media zaś planuje dla niej agencja Spark Foundry.

(IKO, 30.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.