Stoch, Żyła i Pilch skaczą do Żabki po Milkę
Kampania „Wskocz po słodkości Milka” prowadzona jest w telewizji i w internecie (fot. materiały prasowe)
Producent słodyczy Milka (Mondelez Polska) rozpoczął wspólną kampanię z siecią sklepów Żabka. Wystąpili w niej członkowie kadry polskich skoczków narciarskich, której sponsorem jest Milka.
W spocie Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch przychodzą do Żabki i ucinają sobie pogawędkę z pracownikami sklepu. Kampania „Wskocz po słodkości Milka” prowadzona jest w telewizji i w internecie. Reklama emitowana będzie w czasie Turnieju Czterech Skoczni (rozpoczął się 29 grudnia i potrwa do 6 stycznia), jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich.
W poprzednich latach w klientów sieci Żabka wcielili się już m.in. piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson. Latem Krzysztof Hołowczyc w kampanii Żabki promował piwo bezalkoholowe marki Tyskie. Za reklamową obsługę sieci Żabka odpowiada agencja PZL, media zaś planuje dla niej agencja Spark Foundry.
(IKO, 30.12.2020)