"M jak miłość", "The Voice Senior" i skoki najdroższe w cenniku TVP

Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy "M jak miłość" (screen: YouTube/TVP VOD)
W styczniowym cenniku Telewizji Polskiej ceny reklam dochodzą do 70,8 tys. zł.
Tyle trzeba zapłacić za 30-sekundowy spot przed wtorkowymi odcinkami serialu "M jak miłość", tj. o 2,3 proc. więcej, niż w styczniu 2020 roku. Ceny reklam przy programie "The Voice Senior" (w soboty o 20), sięgają 63,6 tys. zł (pierwsza edycja była nadawana w grudniu 2019 roku). Wśród najdroższych pozycji znalazła się również transmisja zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem, zaplanowana na 17 stycznia po południu – ceny spotów sięgają 59,9 tys. zł (o 7,7 proc. mniej, niż w tym roku).
(KOZ, 17.12.2020)
