Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Wintour globalną szefową "Vogue"

Anna Wintour to ikona dziennikarstwa modowego (fot. Wikimedia Commons/Myleskalus)

Anna Wintour została główną dyrektorką ds. treści wydawnictwa Condé Nast. Będzie także globalną szefową miesięcznika "Vogue", pozostając jednocześnie redaktorką naczelną jego amerykańskiej wersji.

Oznacza to, że Anna Wintour zostaje zwierzchniczką wszystkich marek Condé Nast na całym świecie, w tym 25 krajowych edycji magazynu modowego "Vogue". Amy Astley, Divia Thani i Will Welch zostaną teraz globalnymi dyrektorami redakcyjnymi, odpowiednio w "Architectural Digest", "Condé Nast Traveler" i "GQ". Dyrektorzy redakcyjni pozostałych globalnych marek Condé Nast zostaną ogłoszeni na początku 2021 roku. Globalni dyrektorzy redakcji będą nadal nadzorować tytuły na swoich rynkach macierzystych.

Anna Wintour od 1983 roku jest związana z "Vogue", którego amerykańską wersję prowadzi od roku 1988. To najbardziej znana redaktorka modowa na świecie. Jej postać została odwzorowana w literaturze przez byłą osobistą asystentkę, która w 2003 roku napisała książkę "Diabeł ubiera się u Prady". W filmie pod tym samym tytułem odpowiedniczkę Wintour zagrała Meryl Streep.

(MAC, 17.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.