Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Wintour globalną szefową "Vogue"

Anna Wintour to ikona dziennikarstwa modowego (fot. Wikimedia Commons/Myleskalus)

Anna Wintour została główną dyrektorką ds. treści wydawnictwa Condé Nast. Będzie także globalną szefową miesięcznika "Vogue", pozostając jednocześnie redaktorką naczelną jego amerykańskiej wersji.

Oznacza to, że Anna Wintour zostaje zwierzchniczką wszystkich marek Condé Nast na całym świecie, w tym 25 krajowych edycji magazynu modowego "Vogue". Amy Astley, Divia Thani i Will Welch zostaną teraz globalnymi dyrektorami redakcyjnymi, odpowiednio w "Architectural Digest", "Condé Nast Traveler" i "GQ". Dyrektorzy redakcyjni pozostałych globalnych marek Condé Nast zostaną ogłoszeni na początku 2021 roku. Globalni dyrektorzy redakcji będą nadal nadzorować tytuły na swoich rynkach macierzystych.

Anna Wintour od 1983 roku jest związana z "Vogue", którego amerykańską wersję prowadzi od roku 1988. To najbardziej znana redaktorka modowa na świecie. Jej postać została odwzorowana w literaturze przez byłą osobistą asystentkę, która w 2003 roku napisała książkę "Diabeł ubiera się u Prady". W filmie pod tym samym tytułem odpowiedniczkę Wintour zagrała Meryl Streep.

(MAC, 17.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.