Httpool dał pracownikom dzień wolny na grę w "Cyperpunk 2077"
Httpool współpracował z CD Projekt przy globalnej promocji "Cyperpunk 2077" na Twitterze (fot. materiały prasowe)
Httpool (Aleph Holding), partner reklamowy aplikacji społecznościowych, w tym Twittera, z okazji premiery gry "Cyperpunk 2077" (CD Projekt) dał pracownikom bezpłatną licencję i dzień wolny na granie. Gra już zarobiła na siebie.
Httpool współpracował z CD Projekt przy globalnej promocji "Cyperpunk 2077" na Twitterze. „»Cyberpunk 2077« to obecnie najbardziej oczekiwana gra wideo na świecie. Nasi gracze w Httpool mają teraz możliwość dołączenia do świata gry i odkrywania Night City!” - poinformowała firma w komunikacie prasowym.
"Cyperpunk 2077" miał premierę 10 grudnia. CD Projekt podał, że szacowane należności z przedsprzedaży gry (do 9 grudnia włącznie sprzedano 8 mln zamówień) we wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyły nakłady związane z jej produkcją oraz kosztami marketingu i promocji – zarówno dotychczasowych, jak i tych zaplanowanych do końca br.
(IKO, 14.12.2020)