"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redakcja "Kropki TV" z obniżonymi pensjami

Tygodnik "Kropka TV" sprzedawany jest w sieci sklepów Biedronka

Zespół tygodnika "Kropka TV", należącego do Edipresse Holding, od stycznia będzie miał obniżone wynagrodzenia. Z ustaleń "Press" wynika, że obniżki mogą objąć całe wydawnictwo. Edipresse nie potwierdza tych informacji.

Jak dowiedział się "Press", pracownicy tygodnika "Kropka TV" od stycznia będą mieć o ok. 10 proc. obniżone pensje. W aneksie do umowy, do którego dotarliśmy, zmieniony jest tylko punkt dotyczący wynagrodzeń, a "pozostałe warunki umowy pozostają bez zmian". Miałoby to oznaczać, że ci, którzy nie zaakceptują zmiany, mogą szukać nowej pracy. - Do 18 grudnia mamy obowiązek pojawić się w firmie, bo pracujemy zdalnie, i podpisać aneksy do umowy ramowej. Wszyscy raczej to robią, nie buntują się. Obniżka motywowana jest słabą sprzedażą, covidem i niewyrabianymi budżetami reklamowymi – mówi nam osoba z zespołu redakcyjnego tytułu. Jak dodaje, pracownicy o zmianach dowiedzieli się pod koniec listopada; prawdopodobnie obniżki obejmą pracowników innych tytułów. 

O obniżki w Edipresse Polska spytaliśmy wydawnictwo. "Doprawdy nie wiem, skąd taka plotka. Takie zdarzenie nie ma miejsca" - napisała nam w mailu Anna Waszak, dyrektorka ds. HR i administracji Edipresse.

W kwietniu z powodu pandemii wydawnictwo rozstało się z 31 osobami i o 20 proc. obniżyło pozostałym pracownikom wynagrodzenia i czas pracy (poza zarabiającymi poniżej 4 tys. zł brutto miesięcznie). Obniżka wynagrodzeń zaplanowana była na okres od sześciu do ośmiu miesięcy, ale do 100 proc. wrócono już po pięciu miesiącach.

"Kropka TV" to tygodnik telewizyjny z sekcjami kulinarno-poradnikowymi. Jest wydawany dla sieci Biedronka przez Edipresse Kolekcje, spółkę zależną Edipresse Holding (należy do niej także wydawnictwo Edipresse Polska). "Kropka TV" nie jest zarejestrowana w ZKDP.

(JSX, 14.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.