Mariusz Urbańczyk z Hogarth North America został chief operating officerem w Papaya Films
Mariusz Urbańczyk pracę w polskim oddziale Papaya Films zaczyna w połowie grudnia (fot. materiały prasowe)
Mariusz Urbańczyk dołączył do zespołu Papaya Films i objął nowo utworzone stanowisko chief operating officer.
- Papaya Films to bardzo złożony projekt, zatrudniający w Polsce prawie 140 osób. To dom produkcyjny działający na czterech obecnie rynkach (Polska, Wielka Brytania, USA i Portugalia), ale także roster reżyserski, operatorski i fotograficzny, konkurs Papaya Young Directors promujący młodych twórców, edukacyjny projekt Papaya Films Academy, serwis lifestylowo-filmowy Papaya.Rocks – wylicza Kacper Sawicki, CEO w Papaya Films. Dodaje: - Pojawienie się w naszym zespole chief operating officera nie oznacza ograniczenia mojej roli w firmie, ale wynika bezpośrednio z rozwoju Papaya Films i wszystkich naszych inicjatyw. Postanowiliśmy podzielić tak szeroki zakres działań między mnie i Mariusza. Moje zadania związane ze wsparciem zespołu w kompetencjach produkcyjnych, strategią rozwoju i inwestycji Papaya Films pozostają bez zmian, za to obowiązki operacyjnego zarządzania firmą w Polsce i na pozostałych rynkach przejdą w ręce Mariusza.
– W pierwszej kolejności moim zadaniem będzie ustawienie ekosystemu biznesów i aktywności, w jakie zaangażowana jest Papaya Films - dodaje Mariusz Urbańczyk. - Zajmę się też rozbudowaniem międzynarodowej oferty i rozwojem kontaktów z zagranicznym biznesem. To obszar, który będzie coraz bardziej dynamicznie się rozwijał i w którym na pewno przyda się moje doświadczenie w zakresie obsługi globalnych klientów.
Urbańczyk pracę w polskim oddziale Papaya Films zaczyna w połowie grudnia. Przez ostatnie 10 lat był związany z Hogarth, najpierw jako dyrektor generalny w regionie LATAM (Ameryka Łacińska), a następnie dyrektor generalny Hogarth North America & Canada, gdzie zarządzał ośmioma biurami i ponad 400 pracownikami. Karierę rozpoczął kilkanaście lat temu w polskim oddziale agencji Leo Burnett, następnie pracował w Londynie jako global account director w JWT London oraz McCann Worldgroup.
Papaya Films to firma założona w 2006 roku. W październiku otworzyła biuro w Lizbonie - czwarte po Warszawie, Londynie i Nowym Jorku. Zespół produkcyjny liczy ponad 200 osób. Papaya Films produkuje reklamy, kontent digitalowy i social mediowy dla wiodących światowych marek, takich jak Nike, Adidas, Puma, McDonald’s, Coca-Cola, Nestlé, Mercedes Benz, Porsche, Toyota, HBO, Red Bull, Samsung i T-Mobile.
(AMS, 14.12.2020)