Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mariusz Urbańczyk z Hogarth North America został chief operating officerem w Papaya Films

Mariusz Urbańczyk pracę w polskim oddziale Papaya Films zaczyna w połowie grudnia (fot. materiały prasowe)

Mariusz Urbańczyk dołączył do zespołu Papaya Films i objął nowo utworzone stanowisko chief operating officer.

- Papaya Films to bardzo złożony projekt, zatrudniający w Polsce prawie 140 osób. To dom produkcyjny działający na czterech obecnie rynkach (Polska, Wielka Brytania, USA i Portugalia), ale także roster reżyserski, operatorski i fotograficzny, konkurs Papaya Young Directors promujący młodych twórców, edukacyjny projekt Papaya Films Academy, serwis lifestylowo-filmowy Papaya.Rocks – wylicza Kacper Sawicki, CEO w Papaya Films. Dodaje: - Pojawienie się w naszym zespole chief operating officera nie oznacza ograniczenia mojej roli w firmie, ale wynika bezpośrednio z rozwoju Papaya Films i wszystkich naszych inicjatyw. Postanowiliśmy podzielić tak szeroki zakres działań między mnie i Mariusza. Moje zadania związane ze wsparciem zespołu w kompetencjach produkcyjnych, strategią rozwoju i inwestycji Papaya Films pozostają bez zmian, za to obowiązki operacyjnego zarządzania firmą w Polsce i na pozostałych rynkach przejdą w ręce Mariusza.

 – W pierwszej kolejności moim zadaniem będzie ustawienie ekosystemu biznesów i aktywności, w jakie zaangażowana jest Papaya Films - dodaje Mariusz Urbańczyk. - Zajmę się też rozbudowaniem międzynarodowej oferty i rozwojem kontaktów z zagranicznym biznesem. To obszar, który będzie coraz bardziej dynamicznie się rozwijał i w którym na pewno przyda się moje doświadczenie w zakresie obsługi globalnych klientów.

Urbańczyk pracę w polskim oddziale Papaya Films zaczyna w połowie grudnia. Przez ostatnie 10 lat był związany z Hogarth, najpierw jako dyrektor generalny w regionie LATAM (Ameryka Łacińska), a następnie dyrektor generalny Hogarth North America & Canada, gdzie zarządzał ośmioma biurami i ponad 400 pracownikami. Karierę rozpoczął kilkanaście lat temu w polskim oddziale agencji Leo Burnett, następnie pracował w Londynie jako global account director w JWT London oraz McCann Worldgroup.

Papaya Films to firma założona w 2006 roku. W październiku otworzyła biuro w Lizbonie - czwarte po Warszawie, Londynie i Nowym Jorku. Zespół produkcyjny liczy ponad 200 osób. Papaya Films produkuje reklamy, kontent digitalowy i social mediowy dla wiodących światowych marek, takich jak Nike, Adidas, Puma, McDonald’s, Coca-Cola, Nestlé, Mercedes Benz, Porsche, Toyota, HBO, Red Bull, Samsung i T-Mobile.

(AMS, 14.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.