Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Gonciarz opowiada o emigracji w kampanii społecznej

Krzysztof Gonciarz wyjechał do Japonii w 2014 roku (fot. materiały prasowe)

Centrum Edukacji Obywatelskiej rozpoczęło kampanię społeczną „Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”. Wystąpił w niej m.in. twórca internetowy Krzysztof Gonciarz.

W ramach skierowanej do młodzieży kampanii w internecie prezentowane są historie osób, których życie zmieniło się po emigracji. Opowieści publikowane są w serwisie Ponadgranicami.ceo.org.pl, instagramowym profilu projektu oraz w mediach społecznościowych uczestników kampanii (Instagram, TikTok, YouTube). Wśród ambasadorów akcji jest youtuber Krzysztof Gonciarz, który przez kilka lat mieszkał w Japonii. Jego film „Dzień, który zmienił moje życie”, promujący projekt „Ponad Granicami”, w dwa tygodnie został wyświetlony 150 tys. razy. Akcję promują także Ange-Sophie Reich i Szymon Reich, znani z programu TVN “Top Model”. Ambasadorzy opowiadają o swoich doświadczeniach związanych z przebywaniem poza granicami rodzimego kraju. Celem kampanii jest bowiem „uświadamianie młodych ludzi na temat współczesnych migracji i wzmacnianie w nich poczucia odpowiedzialności za społeczeństwo”.

Kampania jest częścią projektu „I am European: Historie i fakty o migracjach na XXI wiek”, finansowanego przez Unię Europejską. W jej ramach CEO przygotowało materiały edukacyjne dla nauczycieli szkół podstawowych i średnich, które bezpłatnie można pobrać na stronie Migracje.ceo.org.pl.

(IKO, 10.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.