Prawie 1,6 mln zł przyniósł tegoroczny charytatywny blok reklamowy Polsatu
Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie oglądało 6,81 mln widzów (screen YouTube.com/Polsat)
Charytatywny blok reklamowy emitowany w Polsacie 6 grudnia przed głównym wydaniem "Wydarzeń" przyniósł 1,57 mln zł. Pieniądze zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.
Mikołajkowy blok reklamowy oglądało 6,81 mln widzów (dane Nielsen Media). Spoty wykupiły w nim firmy: Bank Millennium SA, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Cinkciarz.pl, Coca Cola Services, Colian, Cyfrowy Polsat SA, Garmin Polska, Grupa Maspex, Kaufland Polska Markety, McDonalds Polska, Media Saturn Holding Polska, Neoidea, Nestle Polska SA, Nivea Polska, Oponeo.pl SA, Pepsi-Cola Bottlers Poland, Platforma Vivus, Polkomtel, PZU SA, Santander Bank Polska SA, Suempol, Tarczyński SA, Tesco Polska, Vinted UAB, Volkswagen Group Polska, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA i Żabka Polska.
Łącznie podczas dotychczasowych 17 edycji mikołajkowego bloku reklamowego Polsatu zebrano ponad 22 mln zł.
(KOZ, 08.12.2020)