Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola nie akceptuje korzystania z farm trolli i kończy współpracę z RS4 Consulting

Adam Hofman jest założycielem i współwłaścicielem agencji R4S Consulting Adam Hofman jest współwłaścicielem agencji R4S (screen: YouTube/Wirtualna Polska)

Coca-Cola Poland Services kończy współpracę z agencją R4S Consulting, założoną przez Adama Hofmana.

Decyzja producenta Coca-Coli jest odpowiedzią na artykuł OKO.press pt. „Ukryta słodycz. Jak firma Adama Hofmana dezinformowała w sieci, by zatrzymać podatek cukrowy”. Według śledztwa Fundacji Reporterów agencja R4S, realizując internetową kampanię dla Coca-Coli, miała korzystać z usług farmy trolli, aby zablokować podatek cukrowy.

„Nie akceptujemy korzystania z farm trolli czy fałszywych kont, wprowadzających konsumentów w błąd. Nigdy nie zlecilibyśmy ani nie zaakceptowalibyśmy ich używania w ramach naszych działań komunikacyjnych” - podaje Coca-Cola Poland Services w oświadczeniu. „Na początku października 2020 wstrzymaliśmy naszą współpracę z agencją R4S i rozpoczęliśmy wewnętrzną procedurę wyjaśniającą. W listopadzie, po jej zakończeniu, podjęliśmy decyzję o niekontynuowaniu współpracy z agencją R4S” - informuje koncern.

"Projekt realizowany przez nas z Coca-Colą dobiega właśnie końca. Nie było też zapowiedzi jego przedłużenia. Publikacje medialne zrobiły zamieszanie wokół tej współpracy, ale z naszego punktu widzenia nie miały wpływu na zakończenie kontraktu" - oświadczyła agencja R4S. 

Umowa z R4S wygasa wraz z końcem roku. Coca-Cola Poland Services nie będzie jej wznawiać. Koncern nie ujawnia, czy ogłosi przetarg na wybór innej agencji PR.

(IKO, 08.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.