Wyborcza.biz poszerza treści o testy konsumenckie
Eksperci przyjrzeli się m.in. telewizorom, których będzie dotyczyła pierwsza publikacja w "Wyborczej" (fot. materiały prasowe)
W grudniu dział gospodarczy "Gazety Wyborczej" poszerzy swoje treści o testy konsumenckie. Pierwsze będą dotyczyć najpopularniejszych telewizorów.
Testy konsumenckie, które będzie publikować "Gazeta Wyborcza", przeprowadziła fundacja Pro-Test wspólnie z innymi konsumenckimi organizacjami z Europy. W badaniach laboratoryjnych eksperci przyjrzeli się m.in. telewizorom, których będzie dotyczyła pierwsza publikacja w "Wyborczej".
– 4 grudnia w serwisie Wyborcza.biz ujawnimy, który telewizor okazał się najlepszy i wygrał ranking. A w kolejnych odsłonach testów, przez cały grudzień opublikujemy rankingi kolejnych produktów, m.in. oczyszczaczy powietrza i ekspresów do kawy – mówi Martyna Mroczek-Kowalik, redaktorka w dziale gospodarczym "Gazety Wyborczej".
Zdaniem Wojciecha Pelowskiego, który od maja kieruje połączonymi działami ekonomicznymi "Gazety Wyborczej" (Gospodarka, Technologie i Mój Biznes), testy konsumenckie to wzbogacenie oferty i poszerzenie jej o praktyczne i przydatne treści.
Jak wynika z danych Mediapanelu, w październiku serwis Wyborcza.pl odwiedziło 10,96 mln użytkowników, a jego zasięg wyniósł 37,79 proc. Na koniec września br. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania "Wyborczej" przekroczyła 240 tys.
(BAE, 04.12.2020)