Carrefour: będziemy zamieszczać swoje reklamy w TVP
Firma podkreśla, że nie będzie zamieszczać reklam "przy treściach, które nie odzwierciedlają wartości tolerancji, szacunku do innych osób czy szacunku do różnorodności" (screen: YouTube/Carrefour Polska)
Carrefour Polska nadal będzie zamieszczać reklamy w Telewizji Polskiej - oświadczyła spółka.
Jak informowaliśmy, użytkowniczka o nicku Claire Underwood zapytała na Twitterze Carrefoura, czy firma wie, że jej wydatki reklamowe "finansują najbardziej obrzydliwą nienawiść anty-LGBT". Jako przykład podała sekcję "Tęczowa zaraza" w serwisie Tvp.info. Francuska centrala sieci odpowiedziała, że wstrzymała kampanię reklamową w Telewizji Polskiej, bo pojawiają się w niej treści, które nie odpowiadają wartościom firmy.
We wtorek firma Carrefour Polska przekazała nam oświadczenie, w którym napisała, że "nie zmienia swojego stanowiska i nadal będzie zamieszczać swoje reklamy w Telewizji Polskiej". "Pragniemy zaznaczyć, że zarówno stanowisko Carrefour Polska, jak i Grupy Carrefour we Francji są zbieżne i dotyczą błędnie wyświetlonej zautomatyzowanej kampanii reklamowej, na którą zareagowaliśmy natychmiast, wstrzymując ją oraz wdrażając silniejsze wykluczenia dla tego rodzaju automatycznych kampanii, dot. m.in. tematów związanych z dyskryminacją, seksem czy przemocą" - napisano w stanowisku Carrefour Polska.
Firma podkreśla, że nie będzie zamieszczać reklam "przy treściach, które nie odzwierciedlają wartości tolerancji, szacunku do innych osób czy szacunku do różnorodności".
(KOZ, 03.12.2020)