Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 01, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezes Orlenu zapowiada zmianę formatów kiosków Ruchu

Według zapowiedzi prezesa Orlenu Daniela Obajtka liczba punktów Ruchu ma wzrosnąć z 1300 do 1500 w 2021 roku (fot. Jakub Kaminski/East News)

PKN Orlen chce na bazie przejętego majątku spółki Ruch stworzyć nowe formaty sklepów. Prezes PKN Orlen zapowiedział, że szczegółowe informacje koncern przedstawi w połowie grudnia.

Obecnie Ruch ma 1300 punktów, a według zapowiedzi prezesa PKN Orlen Daniela Obajtka ich liczba ma wzrosnąć do 1500 w 2021 roku. "Chcemy przedstawić nowe formaty sklepów, chcemy, by docelowo było ich 1500 w miejscach, gdzie znajdują się punkty Ruchu. Będziemy tam oferować oprócz prasy również produkty znane z naszych stacji paliw, a także małą gastronomię" – powiedział w poniedziałek na konferencji prasowej szef Orlenu. 

Spółka chce również wprowadzić bezobsługowe punkty odbioru paczek przy nowych punktach Ruchu. "Zakładamy, że w 2021 i 2022 roku będziemy mieli ponad 2000 bezobsługowych punktów odbioru paczek. Będą one instalowane we współpracy z partnerem przy nowych sklepach Ruchu i przy naszych stacjach paliw" – powiedział Obajtek.

W zeszłym tygodniu PKN Orlen sfinalizował transakcję przejęcia kontroli nad spółką Ruch SA, obejmując 65 proc. jej akcji. Nowym prezesem Ruchu został Piotr Regulski.

(BAE, 01.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.