Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwolnienia w biurze reklamy TVN

Nie planujemy informowania mediów o naszych planach w tym zakresie - stwierdza Marcin Barcz, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TVN Grupa Discovery (fot. Piotr Molecki/East News)

TVN Grupa Discovery zwolniła ponad 20 pracowników biura reklamy - ustalił "Press".

Według naszych rozmówców zwolnienia obejmą też inne działy firmy, ale TVN nie wypowiada się na ten temat. - Nasi pracownicy powinni dowiadywać się o wszelkich zmianach organizacyjnych w pierwszej kolejności i bezpośrednio od nas. Zgodnie z tą zasadą nie planujemy informowania mediów o naszych planach w tym zakresie - stwierdza Marcin Barcz, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TVN Grupa Discovery. 

Z końcem października z TVN Grupa Discovery rozstali się członkowie zarządu Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł. We wrześniu z firmą pożegnał się prezes Piotr Korycki

W grupie kapitałowej TVN SA na koniec 2019 roku pracowało 1625 osób (1514 na koniec 2018 roku). W samym TVN SA zatrudnionych było 1305 pracowników (1214 na koniec 2018 roku), a w TVN Media - 312 (286 na koniec 2018 roku).

(KOZ, 30.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.