Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy w RMF FM podrożeją, ale dopiero na wiosnę

W RMF FM ceny reklam wzrosną średnio o 7,9 proc. (fot. Pixabay.com)

Grupa RMF na wiosnę podniesie ceny reklam w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic.

Grupa RMF, w której obowiązują cenniki sezonowe, opublikowała cenniki na zimę (od 28 grudnia do 28 lutego) i na wiosnę (od 1 marca do 27 czerwca).

Ceny na zimę utrzymane zostaną na dotychczasowym poziomie, ale na wiosnę już mają wzrosnąć. "Po szczegółowej analizie danych rynkowych, w szczególności kosztów dotarcia i zakładając normowanie się koniunktury gospodarczej na wiosnę, Grupa RMF skoryguje ceny, które obowiązywać będą w okresie zwiększonego popytu na rynku reklamowym" - podano w komunikacie.

W RMF FM ceny reklam podrożeją średnio o 7,9 proc., w RMF Maxxx - o 7,4 proc., a w RMF Classic - o 7,7 proc. W RMF FM najdroższe pozostanie pasmo od środy do piątku między 7 a 10 - 30-sekundowa reklama wiosną będzie kosztować 46,5 tys. zł - o 7,6 proc. więcej niż jesienią i zimą.

Grupa RMF szacuje, że w 2020 roku wydatki na reklamę radiową spadną o 10-11 proc. względem 2019 roku.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 27.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.