Dział: RADIO

Dodano: Listopad 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Urszula Sławek business development director w Eurozecie

Urszula Sławek ma stworzyć odrębny zespół zajmujący się sprzedażą internetową (fot. materiały prasowe)

Urszula Sławek objęła nowo utworzone stanowisko business development director w Eurozecie.

Odpowiada za opracowanie i realizację nowej polityki sprzedaży online, a także stworzenie odrębnego zespołu zajmującego się wyłącznie sprzedażą internetową.

Urszula Sławek ostatnie cztery lata pracowała w Media & Leads Polska jako managing director. W latach 2014-2016 była związana z Grupą ZPR Media, gdzie była dyrektorką ds. sprzedaży i rozwoju online. Wcześniej pracowała w działach handlowych Naszej Klasy, Interii oraz wydawnictwa Lupus.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 27.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.