Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius bada radio, ale danych nie udostępnia tak jak dla internetu

Badanie Mediapanel prowadzone jest od października (fot. Pexels.com)

Firma Gemius, która z Polskimi Badaniami Internetu i Komitetem Badań Radiowych uruchomiła jednoźródłowe badanie crossmediowe Mediapanel, na razie nie udostępnia wyników dotyczących rynku radiowego.

Badanie Mediapanel, w przeciwieństwie do poprzedniego realizowanego przez Gemiusa, mierzy nie tylko internet. Obejmuje tzw. pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji i radia. Mediapanel prowadzony jest od października. W przypadku radia obejmuje ponad 200 stacji radiowych, ale standardem dla tego medium pozostaje badanie Radio Track, które Kantar realizuje na zlecenie Komitetu Badań Radiowych (KBR tworzą: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i Grupa ZPR Media).

- Obecnie nie udostępniamy danych radiowych w tej formule, w której przekazujemy dane internetowe - informuje Izabela Knyżewska, marketing & PR manager Gemiusa. Pytana o powody stwierdza: - Na obecnym etapie dane radiowe dostępne są jedynie dla zalogowanych użytkowników badania. Pracujemy nad poszerzeniem w przyszłości zakresu danych udostępnianych w formie nieodpłatnych zestawień.

Podobną odpowiedź otrzymaliśmy od Komitetu Badań Radiowych. - Zgodnie z ustaleniami między nadawcami i Gemiusem na tym etapie dane radiowe dostępne są jedynie dla zalogowanych użytkowników badania. Planowo zakres danych ma zostać rozszerzony, także o nieodpłatne zestawienia dla zainteresowanych mediów. Trwają nad tym cały czas prace - wyjaśnia rzeczniczka KBR Anna Wiater.

Badanie Radio Track realizowane jest od 2001 roku.

(KOZ, 24.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.