Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wpadka głównego kandydata na szefa PZPN

Marek Koźmiński był gościem w programie „Liga+ Extra” w Canal+ (screen Twitter/@JareckiKuba)

Marek Koźmiński, wiceprezes ds. szkoleniowych Polskiego Związku Piłki Nożnej i kandydat na szefa tego związku, wystąpił w telewizji w koszuli z flagą Włoch na piersiach.

Koźmiński wystąpił w niedzielę w programie „Liga+ Extra” w Canal+. Miał koszulę z logo marki odzieżowej Polo Ralph Lauren i flagą Włoch. Wpadkę wytknęli mu kibice w mediach społecznościowych: „Wiceprezes Włoskiego Związku Piłki Nożnej Marek Koźmiński jest gościem #LigaPlusExtra. Żenada, serio” - napisał jeden z nich na Twitterze.

Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, zwraca uwagę, że wiceprezes PZPN powinien unikać takich sytuacji. - Jest to wizerunkowy oksymoron. Drobiazg, którego jednocześnie nie można zbagatelizować. Im jest się na wyższym, bardziej eksponowanym czy publicznym stanowisku, tym mniej wolno, zwłaszcza w przestrzeni medialnej i w sferze zawodowej - ocenia Kita. - Staranność wizerunkowa, pewnego rodzaju neutralność ubioru jest istotna. Tutaj wyszło to rzeczywiście dziwnie. Marek Koźmiński jako kandydat na prezesa PZPN powinien wyczuwać te konteksty i nie tworzyć sytuacji potencjalnie dającej pole do krytyki, wzbudzać niepotrzebnych kontrowersji - dodaje Grzegorz Kita. Zwraca uwagę, że sportowcy i osoby związane ze sportem są w naturalny sposób kojarzone z barwami narodowymi. 

Inni eksperci są łagodniejsi w ocenie. Dziennikarz sportowy Michał Pol, uważa, że gdyby to się wydarzyło w dniu meczu Polska-Włochy, można byłoby uznać za prowokację. – Jednak w przypadku Marka Koźmińskiego w ogóle mnie to nie razi, bo to jest zupełnie normalne. On przecież w czasie swoich najlepszych lat piłkarskich występował we Włoszech. Jest też znany z sympatii włoskich, często występuje jako ekspert włoskiego futbolu. Choć oczywiście są koszulki, których się nie wkłada: gracz, trener czy pracownik Realu nigdy nie włoży koszulki Barcelony i na odwrót – mówi Pol.

Równie łagodny jest Mirosław Oczkoś, ekspert ds. wizerunku: - Do wyborów na prezesa PZPN jest dużo czasu. Poza tym środowisko, w którym będzie wybierany, nie będzie miało mu tego za złe.

Biuro prasowe PZPN nie odpowiedziało na nasze pytanie w tej sprawie. Nowy prezes PZPN ma zostać wybrany 18 sierpnia 2021 roku.

(IKO, BAE, 24.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.