Laureat Oscara wyreżyserował świąteczny spot Coca-Coli
Spot zatytułowany „List do Mikołaja” wpisuje się w świąteczne hasło marki „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach” (screen Youtube.com/ Coca-Cola Polska)
Coca-Cola rozpoczęła kampanię świąteczną, do której spot wyreżyserował Nowozelandczyk Taika Waititi, zdobywca Oscara za film „Jojo Rabbit”.
Coca-Cola zatrudniła znanego reżysera z okazji setnej rocznicy kampanii świątecznych przygotowywanych przez markę. Spot zatytułowany „List do Mikołaja” wpisuje się w świąteczne hasło marki „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach”. Bohaterami reklamy są kilkuletnia dziewczynka i jej ojciec, który jest zmuszony do rozłąki z rodziną. Muzykę do produkcji skomponował Alex Baranowski, zaś główną rolę zagrał aktor filmowy Cohen Holloway. Za produkcję reklamy odpowiada agencja kreatywna Wieden+Kennedy London.
30- i 60-sekundowe spoty są emitowane na 91 rynkach na świecie, w tym w Polsce. Kampania obejmuje telewizję, radio, internet i działania PR. Na YouTubie można obejrzeć także ponaddwuminutową wersję reklamy. W ramach tegorocznej świątecznej kampanii marka zaplanowała loterię świąteczną, aktywacje w kanałach digital i działania z influencerami.
(IKO, 23.11.2020)