Joanna Rachoń i Jarosław Piwko odchodzą z Polskiego Radia
Polskie Radio prowadzi rekrutację na stanowisko kierownika sekcji PR w agencji promocji (fot. Piotr Molecki/East News)
Joanna Rachoń i Jarosław Piwko odeszli z agencji promocji Polskiego Radia.
Jak ustalił "Press", władze Polskiego Radia nie przedłużyły im umów. Joanna Rachoń była kierowniczką sekcji public relations, a Jarosław Piwko - brand managerem.
Joanna Rachoń w przeszłości pracowała m.in. jako wicenaczelna "Elle" i sekretarz redakcji "Twojego Stylu". Jarosław Piwko był m.in. dyrektorem biura reklamy Fratrii i zastępcą kierownika działu reklamy w Presspublice.
Obecnie Polskie Radio prowadzi rekrutację na stanowisko kierownika sekcji PR w agencji promocji. Z ogłoszenia wynika, że ma on odpowiadać za "efektywne wsparcie działań Polskiego Radia S.A. poprzez komunikację i public relations, w szczególności: opracowywanie i wprowadzanie strategii PR, komunikację kryzysową, budowanie i zarządzanie reputacją Spółki".
(KOZ, 20.11.2020)