DDB tworzy globalną agencję gamingową
Według szacunków firmy na świecie jest 2,3 mld ludzi zainteresowanych grami (fot. Fredrick Tendong/ Unsplash)
Agencja reklamowa DDB Worldwide z siedzibą w Nowym Jorku uruchamia DDB FTW, agencję wyspecjalizowaną w e-sporcie i grach komputerowych. Jej główna siedziba ma znajdować się w Pradze.
Na czele DDB FTW (For The Win) stanie Darko Silajdžić z Bośni i Hercegowiny. Biura agencji będą prowadzone przez oddziały DDB w Amsterdamie, Duesseldorfie, Paryżu i Hongkongu. Agencja informuje, że jej usługi mają obejmować strategię, kreację, projekty biznesowe, innowacje technologiczne. Według szacunków firmy jako użytkownicy gier komputerowych deklaruje się ponad 2,3 mld ludzi, czyli ok. jedna trzecia światowej populacji, co stwarza wielkie możliwości dla marketerów. Popularność e-sportu zwiększa dodatkowo pandemia.
DDB Worldwide została założona w 1949 roku. Należy do grupy Omnicom.
(MAC, 18.11.2020)