Michał Leonczuk z Grand Prix Timecode Akcja Animacja
Tegoroczna edycja konkursu odbyła się pod hasłem „Animacja dla planety” (fot. materiały prasowe)
Michał Leonczuk zdobył Grand Prix w konkursie animacji marketingowej Timecode Akcja Animacja 2020.
Jury przyznało nagrodę (m.in. 10 tys. zł) Leonczukowi za animację dla marki Ikea. ”Wygrała animacja Michała Leonczuka, którą jurorzy uznali za oryginalną, ciekawą, dopracowaną i estetyczną, a przede wszystkim dobrze odzwierciedlającą DNA marki Ikea” - komentuje Tomasz Dławichowski, managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizator konkursu.
”Konkurs kierujemy do twórców animacji i motion designerów, którzy chcą realizować projekty na potrzeby komunikacji marketingowej, dlatego istotnym kryterium oceny jest właśnie spójność z charakterem marki. W tej pracy to było bardzo dobrze widać” - dodał Dławichowski.
Ponadto marki partnerskie (Crédit Agricole, Ikea, Fixly, Nexera, Magne B6 i Żywiec Zdrój) przyznały sześć wyróżnień. Otrzymali je: Kamila Szkolnik-Gołdyn, Adam Łabuś, Michał Leonczuk, Natalia Biegaj, Barbara Szczepanek, Klaudia Kuśnierz i Grzegorz Samson.
Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych przygotowanych przez agencje: FCB Bridge2Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.
Tegoroczna edycja konkursu odbyła się pod hasłem „Animacja dla planety”. Do konkursu zgłosiło się 189 twórców z całej Polski.
(IKO, 18.11.2020)