Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 18, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Vogue Polska" zmienia cykl wydawniczy

W tym roku "Vogue Polska" ukazuje się w cyklu dwumiesięcznym (poza globalnym wydaniem wrześniowym)

W 2021 roku Visteria wyda dziewięć numerów magazynu "Vogue Polska", plus dwa wydania specjalne. Przed pandemią magazyn ukazywał się 11 razy w roku (miał podwójny numer lipiec-sierpień), w tym roku miał dziewięć wydań (w tym trzy łączone).

- W 2021 roku będziemy wydawać dziewięć zamiast 11 egzemplarzy, z numerami podwójnymi w czasie z założenia spokojniejszym, zarówno w życiu codziennym, jak i w modzie, takim jak na przykład początek roku czy sezon wakacyjny – mówi "Press" Szymon Machnikowski, marketing and PR director wydawnictwa.

Połączone będą numery styczeń-luty, kwiecień-maj i lipiec-sierpień. Jak zaznacza Machnikowski, pozostałe wydania będą miały premiery bliżej początku miesiąca, który widnieje na okładce. - Żeby jak najlepiej odpowiadać na dynamicznie zmieniające się realia – zaznacza. Poza regularnymi wydaniami będą także dwa numery specjalne.

Jak podaje wydawnictwo, prenumeraty, kupowane w pakietach np. 11 wydań, nadal będą obowiązywać na taką samą liczbę egzemplarzy. 26 listopada br. pojawi się jeszcze grudniowe wydanie magazynu.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 18.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.