Naczelny „Pulsu Biznesu” zapowiada więcej pogłębionych treści  |  Zmiany w promocji artykułów z Wyborcza.pl na portalu Gazeta.pl  |  Sponsoring sportowy w Orlenie  |  Nowe programy rozrywkowe w TVN  |  Cennik TVP na wrzesień  |  Seriale "Morderczynie" i "Klara"  |  Zmiany na jesień w Polsat News  |  Nowe odcinki "Gwiazd kabaretu" w TV 4  |  Wyniki finansowe Red Carpet Media Group  |  Radio Złote Przeboje w kampanii  |  Była naczelna "Charakterów" dyrektorką  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  Zestawienie serwisów o tematyce kobiecej  |  Head of SEO w Time  |  Osiem agencji w przetargu  |  Partner of Promotion i BF Group rozpoczynają współpracę  |  Kampania Volkswagen Financial Services  |  Prezeska i dyrektorka generalna US Networks w WBD po 25 latach opuści firmę  |  BBC i ITV podzielą się prawami do Euro 2025 w piłce nożnej kobiet  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naczelny „Pulsu Biznesu” zapowiada więcej pogłębionych treści  |  Zmiany w promocji artykułów z Wyborcza.pl na portalu Gazeta.pl  |  Sponsoring sportowy w Orlenie  |  Nowe programy rozrywkowe w TVN  |  Cennik TVP na wrzesień  |  Seriale "Morderczynie" i "Klara"  |  Zmiany na jesień w Polsat News  |  Nowe odcinki "Gwiazd kabaretu" w TV 4  |  Wyniki finansowe Red Carpet Media Group  |  Radio Złote Przeboje w kampanii  |  Była naczelna "Charakterów" dyrektorką  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  Zestawienie serwisów o tematyce kobiecej  |  Head of SEO w Time  |  Osiem agencji w przetargu  |  Partner of Promotion i BF Group rozpoczynają współpracę  |  Kampania Volkswagen Financial Services  |  Prezeska i dyrektorka generalna US Networks w WBD po 25 latach opuści firmę  |  BBC i ITV podzielą się prawami do Euro 2025 w piłce nożnej kobiet  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naczelny „Pulsu Biznesu” zapowiada więcej pogłębionych treści  |  Zmiany w promocji artykułów z Wyborcza.pl na portalu Gazeta.pl  |  Sponsoring sportowy w Orlenie  |  Nowe programy rozrywkowe w TVN  |  Cennik TVP na wrzesień  |  Seriale "Morderczynie" i "Klara"  |  Zmiany na jesień w Polsat News  |  Nowe odcinki "Gwiazd kabaretu" w TV 4  |  Wyniki finansowe Red Carpet Media Group  |  Radio Złote Przeboje w kampanii  |  Była naczelna "Charakterów" dyrektorką  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  Zestawienie serwisów o tematyce kobiecej  |  Head of SEO w Time  |  Osiem agencji w przetargu  |  Partner of Promotion i BF Group rozpoczynają współpracę  |  Kampania Volkswagen Financial Services  |  Prezeska i dyrektorka generalna US Networks w WBD po 25 latach opuści firmę  |  BBC i ITV podzielą się prawami do Euro 2025 w piłce nożnej kobiet  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filmowy sylwester w TVN

TVN w sylwestrową noc ma pokazać cztery filmy (fot. Pexels.com)

TVN w sylwestra zamiast transmisji plenerowego koncertu planuje pokazać filmy. 

Jak wynika z ramówki TVN, od godz. 20 obejrzeć będzie można kolejno filmy: "Nigdy w życiu!", "Pieniądze to nie wszystko", "American Pie II" i "Świadek koronny".

W ostatnich latach TVN transmitował w sylwestra plenerowy koncert z Warszawy. W tym roku władze stolicy, ze względu na pandemię, zdecydowały się takiej imprezy nie organizować.

O swoich planach na tegorocznego sylwestra nie poinformowały jeszcze Telewizja Polska i Polsat. Według nieoficjalnych informacji "Press", TVP jeszcze kilka tygodni temu miała rozważać organizację w tym roku koncertu na Stadionie Narodowym. TVP od 21 października nie odpowiedziała na pytanie "Press" w tej sprawie, a operator Stadionu Narodowego - spółka PL.2012+ - nie potwierdził tej informacji. Obecnie na Stadionie Narodowym jest tymczasowy szpital.

Poprzedni koncert sylwestrowy TVP 2 transmitowała z Zakopanego. Impreza przyciągnęła do Dwójki 4,92 mln widzów. Koncert ze Stadionu Śląskiego w Chorzowie na głównej antenie Polsatu oglądało średnio 2,28 mln widzów, a transmisja sylwestra z Warszawy zgromadziła w TVN średnio 1,52 mln widzów (dane Nielsen Media).

(KOZ, 13.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.