Z Gazeta.pl odchodzi brand director Marzena Szkolak
Szkolak w Agorze pracowała przez 12 lat (fot. materiały prasowe)
Marzena Szkolak, która w marcu tego roku została brand directorką w portalu Gazeta.pl (Agora), odchodzi z firmy. Ma zająć się własnym projektem.
Marzena Szkolak w Agorze pracowała przez 12 lat. Była m.in. odpowiedzialna za treści w serwisach lifestylowych Gazeta.pl, a także współtworzyła politykę programową portalu. W ostatnim czasie prowadziła dział rozwoju marki w Gazeta.pl.
– Oficjalnie w Gazeta.pl jestem do końca listopada. Nie przechodzę do konkurencji. Będę pracowała nad swoimi projektami, o których będę mogła powiedzieć więcej już wkrótce – mówi Szkolak.
Obowiązki Szkolak ma przejąć Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny portalu Gazeta.pl.
Według danych Mediapanel stronę główną Gazeta.pl odwiedziło w październiku 5,8 mln użytkowników (wzrost o 30,46 proc. w porównaniu z październikiem 2019 roku).
(BAE, 13.11.2020)