Warner Music Poland z cyklem podcastów o hip-hopie
Podcast promowany jest w mediach społecznościowych i w outdoorze (fot. materiały prasowe)
Warner Music Poland uruchomił podcast Hypetalk Shuffle, poświęcony hip-hopowi.
Hypetalk Shuffle powstał przy współpracy z Hypetalk, społeczności osób, które łączy zamiłowanie do mody ulicznej i rapu. Prowadzącymi podcast są założyciele Hypetalk, czyli Maksymilian Kabara i Leopold Mazurkiewicz. Do rozmów będą zapraszać gości, w tym raperów, producentów bookerów, organizatorów eventów i festiwali, osoby związane z branżą modową. W pierwszym odcinku pojawił się Paweł Sabarański, CEO Grail Point, sklepu z kategorii streetwear, z którym rozmawiano o najlepszych na świecie rapowych festiwalach. Wraz z podcastem prezentowana jest playlista zawierająca 50 wyselekcjonowanych przez Hypetalk utworów (lista aktualizowana będzie co tydzień).
W pierwszym cyklu podcastów pojawi się 11 odcinków publikowanych co czwartek (drugi odcinek zostanie opublikowany 19 listopada). Przez pierwsze dwa tygodnie Hypetalk Shuffle dostępny jest wyłącznie na Tidalu. Docelowo ma być dostępny także na innych platformach streamingowych.
Warner Music Poland odpowiada za stworzenie podcastu, promocję i dystrybucję (nie korzystano z agencji zewnętrznej). Podcast promowany jest w mediach społecznościowych i w outdoorze (w Warszawie przy Hali Koszyki powstał mural).
(IKO, 12.11.2020)