Resort cyfryzacji na promocję aplikacji ProteGo Safe najwięcej wydał w Grupie RMF
W sumie na działania w telewizji Ministerstwo Cyfryzacji przeznaczyło 2,02 mln zł, a w radiu - 1,22 mln zł (fot. Cottonbro/Pexels.com)
Ministerstwo Cyfryzacji wydało 3,24 mln zł w radiu i telewizji na kampanie informacyjne na temat "aplikacji wspierającej Polaków w przeciwdziałaniu COVID-19".
Dane ujawnił w odpowiedzi na interpelację posłów Konfederacji były minister cyfryzacji Marek Zagórski, obecnie sekretarz stanu w Kancelarii Premiera.
W ramach kampanii emitowano spoty dotyczące aplikacji ProteGo Safe, która powiadamia o kontakcie z osobą zakażoną koronawirusem. Produkcja spotu telewizyjnego kosztowała 217 tys. zł. Na kampanię w telewizji przeznaczono 2,02 mln zł, a w radiu - 1,22 mln zł.
Resort cyfryzacji najwięcej - 813,4 tys. zł - wydał w Grupie RMF. Spoty w kanałach Telewizji Polskiej kosztowały 780 tys. zł, Grupy Polsat - 660 tys. zł, a TVN Grupa Discovery - 580 tys. zł. Na spoty w publicznym radiu przeznaczono 287 tys. zł, a w Radiu Eska - 122 tys. zł.
Stworzenie aplikacji ProteGo Safe kosztowało 2,55 mln zł. Do połowy października pobrało ją 1,03 mln osób.
(KOZ, 09.11.2020)