Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stacje NBC przerwały wystąpienie Trumpa ogłaszającego zwycięstwo

Prezenterzy NBC, MSNBC i CNBC w trakcie przemówienia prezydenta Trumpa tłumaczyli widzom, dlaczego jeszcze nie może on ogłaszać wygranej (Screen: YouTube.com/NBS News)

NBC News i CNBC przerwały transmisje z przemówienia Donalda Trumpa,  który ogłosił swoje zwycięstwo, choć wybory prezydenckie w USA jeszcze trwały. Z kolei Facebook i Twitter wpisy Trumpa o zwycięstwie oznaczyły jako dezinformację.

Prezenterzy NBC, MSNBC i CNBC w trakcie przemówienia prezydenta Trumpa tłumaczyli widzom, dlaczego jeszcze nie może on ogłaszać wygranej. W chwili swojego wystąpienia mógł on liczyć tylko na 213 elektorów (Joe Biden miał ich wówczas 220), a aby być pewnym wygranej, trzeba pozyskać co najmniej 270 elektorskich głosów.

Trump zdecydował się na przedwczesne ogłoszenie zwycięstwa, choć wcześniej jego sztab ostro skrytykował sprzyjający mu przez wiele lat Fox News Channel za to, że stacja jeszcze przed rozpoczęciem wieczoru wyborczego wskazała, iż według jej analizy w Arizonie wygra Joe Biden.

Na wpisy Trumpa o "wielkim zwycięstwie" zareagowały też serwisy społecznościowe.  Twitter zaznaczył, że jego treść może wprowadzać w błąd. Z kolei Facebook wpis Trumpa opatrzył informacją, że jeszcze trwa liczenie głosów.

Podczas nocy wyborczej bardzo aktywne były amerykańskie wydawnictwa prasowe. "The New York Times" przez cztery godziny nadawał specjalną wersję popularnego podcastu "The Daily". "The Washington Post" od godz. 19 czasu wschodniego prowadził na żywo program wyborczy na YouTubie. "The Wall Street Journal" w dniu wyborów udostępnił za darmo zwykle płatną stronę internetową. Większość artykułów bezpłatnie udostępniły także strony Nytimes.com i Washingtonpost.com, a także brytyjski "Financial Times".

(MAC, 05.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.