Zmiany w Feeders Agency
Zarząd Feeders Agency podjął decyzję o utworzeniu nowego składu menedżerskiego (fot. materiały prasowe)
Rozwój agencji oraz pozyskanie nowych klientów sprawiły, że zarząd Feeders Agency podjął decyzję o utworzeniu nowego składu menedżerskiego.
Na czele client service stanęła Daria Polarczyk, kreacją zarządzać będą Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski, nowo utworzonym działem strategii pokieruje Joanna Sagan, a na czele new business stanęła Agata Piotrowska. Jak podaje forma, ich zadaniem ma być "dbanie o to, by marki klientów agencji przybierały na wadze oraz tworzenie kampanii, które wygrywają walkę o uwagę konsumenta. Wszystko to w myśl nowego pozycjonowania agencji: Scroll-stopping Advertising".
Daria Polarczyk jako account director pokieruje pięcioosobowym działem client service. Z agencją 2012 i Feeders związana jest od 1,5 roku, dotychczas pełniła funkcję account supervisor. Daniel Przygoda, creative growth director (od półtora roku w Feeders), oprócz działań wizerunkowych na rzecz agencji, ma rozwijać copywriterską część kreacji Feeders. Bodo Kaniewski jako head of arts ma się zająć rozwojem obszaru design, art direction i motion w agencji. Do tej pory pełnił funkcję senior art directora. Agata Piotrowska, pracująca w Feeders od września jako new business officer, kieruje tymi działaniami, łącząc kompetencje Feeders i 2012 Agency, które wspólnie tworzą grupę reklamową.
(AMS, 04.11.2020)