TVP 2 dzięki "Ameryka da się lubić" wiceliderem wśród wszystkich widzów
TVP 2, emitując program, miała średnio 8,45 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)
Średnio 1,15 mln widzów oglądało w TVP 2 program rozrywkowy "Ameryka da się lubić".
Telewizyjna Dwójka pokazywała program w soboty o 20, od 12 września do 31 października. TVP 2, emitując "Ameryka da się lubić", miał 8,45 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 1 (10,56 proc.), ale więcej od TVN (7,56 proc.) i Polsatu (7,08 proc.). W grupie komercyjnej wynik Dwójki był jednak niższy i wyniósł 5,71 proc. Dla porównania udział TVN w tym czasie wyniósł 11,11 proc., Polsatu - 8,86 proc., a TVP 1 - 5,9 proc.
Stacja z reklam wokół "Ameryka da się lubić", według danych cennikowych, zebrała 1,8 mln zł. Dane: Nielsen Media.
Gospodynią programu "Ameryka da się lubić" była Ida Nowakowska-Herndon. Nawiązywał on do formatu "Europa da się lubić" i ukazywał różne aspekty życia w Stanach Zjednoczonych.
(KOZ, 03.11.2020)