80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uliczne demonstracje wpłynęły na oglądalność kanałów informacyjnych

W środę udział TVN 24 w rynku sięgnął 8,8 proc. (fot. materiały prasowe)

W ostatnich dniach wzrosła oglądalność kanałów informacyjnych. We wtorek i w środę TVN 24 był drugą najchętniej oglądaną telewizją w Polsce.

Jeszcze w tygodniu 12-18 października udział TVN 24 wyniósł 5,96 proc., TVP Info - 4,51 proc., a Polsat News - 2,49 proc.

W zeszły czwartek, kiedy zapadło orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego w sprawie przepisów aborcyjnych i rozpoczęły się uliczne protesty, TVN 24 miał już 7,03 proc. udziału, a dzień później 7,74 proc. W weekend wynik spadł poniżej 7 proc., ale od początku tygodnia znów rósł z każdym dniem - w poniedziałek wyniósł 7,76 proc., we wtorek - 8,77 proc., a w środę - 8,8 proc. Zarówno we wtorek, jak i w środę TVN 24 był drugą najchętniej oglądaną telewizją w Polsce (we wtorek przed TVN 24 był kanał TVP 2, a w środę - TVP 1).

Wzrost notowały również TVP Info i Polsat News.

Udział TVP Info we wtorek osiągnął 5,52 proc., a w środę - 5,51 proc. Natomiast Polsat News w piątek przekroczył 3 proc. (3,01 proc.), a udział powyżej 3 proc. miał również we wtorek i w środę (odpowiednio: 3,2 proc. i 3,23 proc.).

TVN 24, TVP Info i Polsat News w czwartek 22 października łącznie miały 14,34 proc. udziału, a już w środę 28 października osiągnęły razem 17,54 proc.

Kanały informacyjne notowały również wzrost w grupie komercyjnej. W środę udział TVN 24 sięgnął 6,88 proc., a przez sześć na siedem dni Polsat News osiągał lepsze rezultaty niż TVP Info.

Wpływ na wyższą oglądalność kanałów informacyjnych oprócz wydarzeń politycznych mogły mieć również częściowy lockdown i pogarszająca się sytuacja epidemiczna.

Dane: Nielsen Media, udostępnione przez agencję One House. (KOZ)

(KOZ, 30.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.