AliExpress sponsorem Lecha Poznań
Dla AliExpress umowa z Lechem to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego (fot. Twitter.com/LechPoznan)
AliExpress, jeden z liderów globalnego handlu internetowego, został sponsorem Lecha Poznań. Umowa została podpisana do 30 czerwca 2021 roku, z możliwością przedłużenia.
Dla chińskiego serwisu sprzedażowego, należącego do Alibaba Group, jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.
Logo AliExpress ma być prezentowane na spodenkach zawodników pierwszego zespołu Lecha Poznań, a reklamy umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych. Dodatkowo sponsor przygotował dla kibiców Lecha specjalne kody rabatowe, dzięki którym 100 mln dostępnych na platformie produktów będzie mogło zostać zakupionych po niższych cenach podczas wyprzedaży AliExpress w tzw. Dniu Singla.
Lech to jedyny polski zespół w tym sezonie nadal biorący udział w europejskich pucharach. Wicemistrzowie kraju grają w fazie grupowej Ligi Europy.
(MAC, 26.10.2020)