Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rock Radio dłużej słuchane niż Trójka i Radio Zet

Średni czas słuchania Rock Radia wzrósł niemal o godzinę (fot. Pexels.com)

Rock Radio znalazło się wśród trzech najdłużej słuchanych rozgłośni. O 10 proc. skrócił się czas słuchania Programu III Polskiego Radia.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, w trzecim kwartale 2020 roku pod względem średniego czasu słuchania prowadził RMF FM, który był słuchany średnio przez 2 godziny i 55 minut, tj. o 8 minut krócej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Drugi był Program I Polskiego Radia z 2 godzinami i 53 minutami (o 5 minut krócej), a trzecie - Rock Radio z 2 godzinami i 49 minutami (o 55 minut dłużej).

Istotny spadek - o 16 minut, do 2 godzin i 40 minut - zanotował Program III Polskiego Radia. Trójka spadła z trzeciej na ósmą pozycję.

W pierwszej dziesiątce najdłużej słuchanych rozgłośni znalazły się też: Meloradio - 2 godziny i 48 minut (o 19 minut dłużej), Radio Pogoda - 2 godziny i 47 minut (o 8 minut dłużej), Tok FM - 2 godziny i 46 minut (o 13 minut dłużej), Muzo.fm - 2 godziny i 44 minuty (o 10 minut krócej), Radio Złote Przeboje - 2 godziny i 36 minut (o 10 minut dłużej) i Radio Vox FM - 2 godziny i 34 minuty (o 7 minut krócej).

Wśród dziesięciu najdłużej słuchanych stacji nie znalazło się Radio Zet, którego średni czas słuchania wyniósł 2 godziny i 31 minut (o 4 minuty dłużej).

Średni czas słuchania to jeden z czynników wpływających na udział radia w czasie słuchania.

(KOZ, 26.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.