Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Die Hard is back". Bruce Willis w roli głównej

Bruce Willis promuje akumulatory Die Hard (screen YouTube/Advance Auto Parts)

Marka akumulatorów DieHard po 10 latach pojawia się w telewizyjnej reklamie, w ramach kampanii Advance Auto Parts. W roli głównej występuje Bruce Willis, jako John McClane, bohater filmowej serii znanej w Polsce jako "Szklana pułapka" ("Die Hard").

Od dwóch lat filmowy policjant miał wrócić w szóstej części cyklu. Zamiast tego powraca w reklamie firmy Advance, która w ubiegłym roku kupiła markę DieHard od Sears. 

Spot został stworzony i wyprodukowany przez agencję kreatywną The Marketing Arm. Jego wersje angielska i hiszpańskojęzyczna, 15- oraz 30-sekundowa, będą emitowane w różnych krajach do końca października. Jest też wersja dwuminutowa.

Pierwszy film sensacyjny z serii "Szklana pułapka" w reżyserii Johna McTierna powstał w 1988 roku. W rolę nowojorskiego detektywa Johna McClane'a wcielił się Bruce Willis.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 21.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.