Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 05, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Muszyński odchodzi z Magna Global, Wolnomiejski wraca do tej firmy

Andrzej Muszyński, prezes domu negocjacyjnego Magna Global, reprezentującego interesy jednej z największych w Polsce grupy domów mediowych sieci Interpublic Group (IPG), odchodzi z firmy. Do IPG wraca Rafał Wolnomiejski, ostatnio dyrektor zarządzający Carat Polska.

Muszyński, który odpowiadał za negocjacje z biurami reklam domów Universal McCann, Initiative Warszawa, PanMedia Western, przestanie być prezesem Magny z końcem roku. Rozpocznie własną działalność – jego firma zajmować się będzie obrotem prawami do filmów oraz programów telewizyjnych i ich marketingowym wykorzystaniem. Po jego odejściu negocjacje będą prowadzone przez przedstawicieli poszczególnych domów mediowych – oddziały Magny zmienią nazwy na: Magna Global Initiative, Magna Global PanMedia Western i Magna Global Universal McCann. Do Magny dołączy natomiast Rafał Wolnomiejski, który od maja był dyrektorem zarządzającym w Carat Polska, a wcześniej commercial dyrektorem w Initiative. Po powrocie do struktur IPG w Polsce Wolnomiejski zostanie dyrektorem operacyjnym Magna Global Initiative i będzie reprezentował w negocjacjach Initiative i Pan Media Western. Ma również odpowiadać za obsługę największych klientów tych domów w zakresie realizacji zakupów czasu reklamowego. Z ramienia Magna Global Universal McCann negocjacje poprowadzi Zofia Sanejko, wiceprezes domu Universal McCann. Magna Global powstał w 2001 roku i był pierwszym domem negocjacyjnym w Polsce. Obecnie jest największym zleceniodawcą na polskim rynku mediowym, z ponad 20-proc. udziałem w rynku wydatków reklamowych we wszystkich głównych mediach – w telewizji udział ten wynosi 25 proc.

(MŁ, 05.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.