TVN Digital z większymi przychodami, ale i z większą stratą
Spółka TVN Digital powiększyła stratę (screen Player.pl)
Spółka TVN Digital, której przychody pochodzą ze sprzedaży dostępu do Playera i TVN 24 Go, w 2019 roku miała 7,4 mln zł wpływów i 1,5 mln zł straty.
Ze sprawozdania opublikowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że przychody TVN Digital w porównaniu z 2018 rokiem wzrosły o 18,9 proc. W przypadku Playera wpływy dotyczą zarówno modelu subskrypcyjnego, jak i transakcyjnego, a TVN 24 Go - subskrypcyjnego.
Przychody z TVN SA wyniosły 5,8 mln zł (o 8,1 proc. więcej, niż rok wcześniej), a od ITI Neovision - 1,6 mln zł (o 88,5 proc. więcej).
Koszty działalności operacyjnej TVN Digital były wyższe o 43,1 proc. i wyniosły 9,3 mln zł. Spółka powiększyła stratę z 245 tys. zł do 1,5 mln zł. Przeciętne zatrudnienie w niej wyniosło 14 osób.
Pod koniec sierpnia 2020 roku ówczesny prezes TVN Discovery Polska Piotr Korycki informował, że Player ma 375 tys. subskrybentów. Nadawca nie podaje, ilu abonentów ma TVN 24 Go.
(KOZ, 21.10.2020)