Kołobrzeg promuje się hasłem „Re:generacja”

Miasto nową identyfikację wizualną promuje kampanią, w której zaznacza, że mieszkańcy i turyści mogą się tu zregenerować psychicznie i fizycznie (screen: YouTube/Urząd Miasta Kołobrzeg).
Miasto Kołobrzeg wprowadza nową strategię komunikacji. Rozpoczyna działania promocyjne pod hasłem: "Kołobrzeg Re:generacja".
Poza hasłem promocyjnym, Kołobrzeg ma nowy logotyp. Nową identyfikację wizualną promuje kampanią, w której zaznacza, że zarówno mieszkańcy, jak i osoby odwiedzające nadmorskie miasto mogą się w nim zregenerować psychicznie i fizycznie. Podkreślono przy tym, że miasto prowadzi szereg inwestycji podnoszących atrakcyjność miejsca. Spot promocyjny utrzymany jest w stylu slow life, czyli celebrującym życie bez pośpiechu.
Strategię miasta opracowała agencja Eskadra z Krakowa, a identyfikację wizualną - agencja River Wood z Poznania. W ramach prac nad strategią przeprowadzono badania wśród mieszkańców Kołobrzegu i turystów. Będzie ona wdrażana we wszystkich obszarach komunikacyjnych miasta.
(IKO, 20.10.2020)
