TVN: ceny reklam w listopadowym cenniku dochodzą do prawie 79 tys. zł
Najdroższa reklama przy "Kuchennych rewolucjach" kosztuje 78,6 tys. zł (fot. Michał Stachowiak/Newspix/TVN)
"Kuchenne rewolucje", "Fakty" i "MasterChef" są najwyżej wyceniane w cenniku reklamowym TVN na wrzesień.
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Kuchennych rewolucjach” Magdy Gessler, nadawanych w czwartki o godz. 21.30, trzeba zapłacić 78,6 tys. zł (o 9,1 proc. mniej, niż przed rokiem). Ceny reklam przy "Faktach" sięgają 77,4 tys. zł (o 0,9 proc. mniej), a przy kulinarnym talent show "MasterChef" - 74,6 tys. zł (o 13,5 proc. mniej).
Niewiele mniej trzeba zapłacić za spoty po programie "Uwaga! Koronawirus", nadawanym po "Faktach" - 73,7 tys. zł.
Od 14 listopada w soboty o 20 TVN pokazywać będzie program "Lego Masters" - ceny reklam przy nim dochodzą do 57,2 tys. zł.
(KOZ, 20.10.2020)