Ruszyła & The Network - globalna sieć agencji kreatywnych
Per Pedersen rzuca wyzwanie największym firmom branży kreatywnej (screen: YouTube/CodigoTV)
Per Pedersen, były szef Grey Global Creative, uruchomił międzynarodową sieć agencji kreatywnych & The Network. Ma to być konkurencja dla tuzów branży. CEO został Andrea Stillacci, założycielka Herezie, najczęściej nagradzanej francuskiej agencji.
Rozpoczynająca wczoraj działalność & The Network oferuje dostęp do ponad 400 wielokrotnie nagradzanych twórców z 35 krajów i obejmuje ponad 20 rynków. Do jej sieci należą: Marvin (z siedzibą w Los Angeles), Small (Nowy Jork), Ostrich Algorithm (Toronto), Founders (Miami, Meksyk, Kingston, Buenos Aires), Libre (Panama), Rehab (Londyn), Freeturn (Londyn i Los Angeles), Herezie (Paryż, Amsterdam, Berlin), Worth Your While (Kopenhaga), Farma (Sztokholm, Helsinki), _2045 (Barcelona), White Rabbit (Budapeszt), Mr Positive (Tokio, Seul) i Shelly Beach Motorcycle Club (Sydney).
Per Pedersen w branży reklamowej działa od 25 lat. Zaczynał w rodzinnej Danii, a potem pracował w Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Jest zdobywcą ponad 500 branżowych nagród, w tym 150 Cannes Lions. Prezesem Grey Global Creative (część holdingu WPP) był od 2016 roku. Odszedł w ubiegłym miesiącu.
(MAC, 16.10.2020)