Emitując "Usta Usta", TVN przegrywał z TVP 1 i Polsatem
TVN z reklam wokół serialu zebrał 13,6 mln zł (fot. materiały prasowe)
Średnio 776 tys. widzów gromadził w TVN serial komediowo-obyczajowy "Usta Usta", który reaktywowano po dziewięciu latach.
TVN pokazywał czwarty sezon serialu w niedziele o 21.30, od 6 września do 11 października. Emitując "Usta Usta", miał 6,05 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 1 (18,7 proc.) i Polsat (9,09 proc.), ale więcej od TVP 2 (3,96 proc.). W grupie komercyjnej udział TVN wyniósł 8,15 proc. (TVP 1 - 16,84 proc., Polsatu - 10,53 proc., TVP 2 - 3,28 proc.).
TVN z reklam wokół czwartego sezonu "Usta Usta" zebrał - według danych cennikowych - 13,6 mln zł.
TVN rozpoczął już zdjęcia do piątego sezonu "Usta Usta". Wcześniej stacja emitowała serial w latach 2010-2011. Trzeci sezon wiosną 2011 roku śledziło średnio 2,1 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 13.10.2020)