10 nowych osób w Schulz brand friendly
![](/images/contents/photo_63548_1602570657_big.jpg)
Schulz brand friendly niedawno zakończyła reorganizację działu kreacji (fot. materiały prasowe)
Schulz brand friendly zatrudniła 10 nowych osób. Agencja niedawno zakończyła proces reorganizowania działu kreacji.
Zespoły kreatywne agencji wzmocnili: Maciej Urbanek, senior motion & art director, Jonasz Ulatowski, senior art director, Roksana Wantulok, art director, Wioletta Leszczyńska, junior art director, oraz copywriterzy: Katarzyna Kantner, Anna Klusek i Michał Wierzbowski, który wrócił do agencji po dwuletniej przerwie, obejmując stanowisko senior copywritera. Do agencji wrócił także Filip Filipczak, który został retail senior strategist. Z kolei dział client service zasiliła Martyna Krupa, obejmując stanowisko account executive, a production manager została Anna Siwek.
– Rozbudowa zespołu wynika z konieczności zwiększenia wydajności i efektywności pracy dla naszych stałych klientów, którzy w okresie pandemii nie zmniejszali swojej aktywności marketingowej. Modyfikacja struktur agencji powoduje, że jesteśmy gotowi na obsłużenie zdecydowanie więcej projektów zarówno przetargowych, jak i produkcyjnych – komentuje Andrzej Kapera, managing director Schulz brand friendly.
Agencja niedawno zakończyła proces reorganizowania działu kreacji, polegający na utworzeniu pięciu wyspecjalizowanych mniejszych jednostek kreatywnych.
Schulz brand friendly zatrudnia obecnie 60 osób i obsługuje marki: Pudliszki, Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska i marki z portfolio USP Zdrowie.
(AMS, 13.10.2020)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)