10 nowych osób w Schulz brand friendly
Schulz brand friendly niedawno zakończyła reorganizację działu kreacji (fot. materiały prasowe)
Schulz brand friendly zatrudniła 10 nowych osób. Agencja niedawno zakończyła proces reorganizowania działu kreacji.
Zespoły kreatywne agencji wzmocnili: Maciej Urbanek, senior motion & art director, Jonasz Ulatowski, senior art director, Roksana Wantulok, art director, Wioletta Leszczyńska, junior art director, oraz copywriterzy: Katarzyna Kantner, Anna Klusek i Michał Wierzbowski, który wrócił do agencji po dwuletniej przerwie, obejmując stanowisko senior copywritera. Do agencji wrócił także Filip Filipczak, który został retail senior strategist. Z kolei dział client service zasiliła Martyna Krupa, obejmując stanowisko account executive, a production manager została Anna Siwek.
– Rozbudowa zespołu wynika z konieczności zwiększenia wydajności i efektywności pracy dla naszych stałych klientów, którzy w okresie pandemii nie zmniejszali swojej aktywności marketingowej. Modyfikacja struktur agencji powoduje, że jesteśmy gotowi na obsłużenie zdecydowanie więcej projektów zarówno przetargowych, jak i produkcyjnych – komentuje Andrzej Kapera, managing director Schulz brand friendly.
Agencja niedawno zakończyła proces reorganizowania działu kreacji, polegający na utworzeniu pięciu wyspecjalizowanych mniejszych jednostek kreatywnych.
Schulz brand friendly zatrudnia obecnie 60 osób i obsługuje marki: Pudliszki, Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska i marki z portfolio USP Zdrowie.
(AMS, 13.10.2020)