Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Frontex wybrał w przetargu Grupę K2

Frontex jest Europejską Agencją Straży Granicznej i Przybrzeżnej (fot. Pixabay.com)

Fabrity, należąca do Grupy K2 spółka specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania na zamówienie, wygrała przetarg Frontex, czyli Europejskiej Agencji Straży Granicznej i Przybrzeżnej. Strony podpisały umowę ramową.

Jak podkreśla prezes Fabrity Tomasz Burczyński, zawarcie umowy ramowej z Frontex nie jest jeszcze gwarancją pozyskania zleceń. Umowy wykonawcze na konkretne zlecenia będą bowiem zawierane na zasadzie konkurencji z partnerami, którzy zawarli umowy ramowe (takich firm jest sześć). „Historia pokazuje, że potrafimy przebić się jakością i warunkami handlowymi w gronie już starannie wyselekcjonowanych podmiotów. W ramach poprzednich umów ramowych z Frontex wykonaliśmy prace za większość przewidzianego budżetu” – informuje Burczyński. Teraz Frontex zapowiada, że zamierza wydać na rozwój oprogramowania do 16 mln euro netto (z możliwością wzrostu wartości zamówień).

Fabrity zawarła już z agencją Frontex dwie czteroletnie umowy ramowe w latach 2016-2017.

(IKO, 12.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.