TVP prowadzi przetarg na dane telemetryczne
Termin składania ofert w przetargu mija 2 listopada (fot. Pixabay.com)
Telewizja Polska ogłosiła przetarg na zakup danych telemetrycznych w 2021 roku.
TVP szuka firmy z panelem obejmującym przynajmniej 2250 gospodarstw domowych. Spółka chce otrzymywać dane z najmniej 157 stacji minuta po minucie. Wykonawca raz do roku ma realizować badanie założycielskie.
Termin składania ofert mija 2 listopada, umowa ma obowiązywać przez cały 2021 rok. Warunki przetargu spełnia firma Nielsen Audience Measurement, mająca 2,5 tys. gospodarstw w panelu. Obecna umowa Nielsena z TVP obowiązuje do końca roku. Za dane firmy od kwietnia 2019 roku do kwietnia 2020 roku telewizja zapłaciła 9,32 mln zł.
Czy Nielsen wystartuje w przetargu? - Obecnie analizujemy szczegóły dokumentacji i na tej podstawie podejmiemy stosowną decyzję. Jesteśmy integralnym elementem polskiego krajobrazu medialnego i reklamowego, dlatego zależy nam na tym, aby prowadzone przez nas badanie było dostępne jak najszerszemu gronu użytkowników - odpowiada Barbara Tokarz, marketing & communications manager firmy.
(KOZ, 07.10.2020)